Tänään kävin Kendon kanssa kävelyllä Surku-kissani haudalla. Ajankohta oli mitä parhain, sillä Surku on haudattu kirsikkapuun alle, ja se on juuri nyt kukassa. Yritin ottaa kunnollisen sivuprofiilikuvan Kendosta ja sain muutaman ihan kivan. Kendo ei syönyt eilen, eikä tänäänkään ruoka ole maistunut. Johtunee hampaidenlähdöstä?? Toivottavasti tämä päiväkävely piristi!

---

Today I visited my cat Surku's (a.k.a Sorrow) grave with Kendo. Our timing was perfect, for the cherry tree that Surku is buried under was in full blossom. I tried to take a good side profile picture of Kendo and I think I got some nice ones. Kendo didn't eat yesterday and hasn't been eating today either, maybe because he is losing teeth?? Hopefully our little daytime walk cheered him up!

602552.jpg

602532.jpg

Kendon pitää pureskella kaikkea mahdollista --- Kendo needs to chew everything!

602530.jpg

602553.jpg

602528.jpg